E-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na
narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami
(głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali
internetowych.
- Relacje mediowe w Internecie (skuteczne działania w celu stałej
obecność Klienta w mediach internetowych, w tym m.in. przygotowanie i
dystrybucja komunikatów prasowych, artykułów, itp)
- Marketing szeptany, tzw. „buzz marketing” (działania na forach, w
mediach społecznościowych, serwisach internetowych, mikroblogach);
- Social media (tworzenie i prowadzenie kont i fanpage’y na serwisach
społecznościowych, aktywna interakcja z użytkownikami, prowadzenie
konkursów, informowanie o nowych produktach, promocja marki i produktów,
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy)
- Blogi (prowadzenie bloga/ów firmowego/wych oraz produktowych,
cykliczna aktualizacja treści, promowanie bloga na forach internetowych i
w mediach społecznościowych)
- Monitoring mediów internetowych, serwisów i mediów społecznościowych, forów, blogów, etc.