Zaufali nam

E-PR

E-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.

  • Relacje mediowe w Internecie (skuteczne działania w celu stałej obecność Klienta w mediach internetowych, w tym m.in. przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych, artykułów, itp)
  • Marketing szeptany, tzw. „buzz marketing” (działania na forach, w mediach społecznościowych, serwisach internetowych, mikroblogach);
  • Social media (tworzenie i prowadzenie kont i fanpage’y na serwisach społecznościowych, aktywna interakcja z użytkownikami, prowadzenie konkursów, informowanie o nowych produktach, promocja marki i produktów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy)
  • Blogi (prowadzenie bloga/ów firmowego/wych oraz produktowych, cykliczna aktualizacja treści, promowanie bloga na forach internetowych i w mediach społecznościowych)
  • Monitoring mediów internetowych, serwisów i mediów społecznościowych, forów, blogów, etc.

Zapraszamy do kontaktu